درمان خانگی هموروئید بدون جراحی

درمان کلیه بیماریهای نشیمنگاهی

 
 
 
 
 

 

امروزه در رسانه ها و فضای مجازی و واقعی تبلیغ می شود که مکمل ها،قرص ها و دمنوش هایی وجود دارند که به لاغر شدن شما ،اگر که اضافه وزن دارید کمک می کنند.درواقع سیستم تبلیغات به اینگونه است که شمارا هیپنوتیزم کرده اند.

آیا شما باور می کنید که با مصرف یک یا چند عدد قرص یا با نوشیدن یک لیوان دمنوش ها ده ها کیلو اضافه وزنتان را کم کنید؟؟؟؟من که باور نمی کنم

اگر فردی هستید که دچار اضافه وزنید و خواستار آن هستید تا به فرم و استایل ایده آل خود برسید بهتر است این مقاله کوتاه و مفید را مطالعه کنید.

اولین قدم برای کاهش وزن داشتن اراده و پشتکار است.چرا ابتدا از این موضوع صحبت می کنیم؟؟؟زیرا عادت های نامناسب و غلط ما در نحوه و سبک زندگیمان باعث به وجود آمدن این موضوع شده است .پس برای شروع یک سبک جدید و برنامه ایی خاص و منظم داشتن نیروی اراده و پشتکار حرف اول را می زند.

دومین قدم شما تغییر سبک تغذیه ایتان است.اما در ذهن برخی ها این سوال به وجود می آید که یک سبک تغذیه ایی مناسب برای کاهش وزن و لاغری چیست؟جواب اینست:یک سبک تغذیه ایی مناسب برای کاهش وزن باید شامل مصرف میوه و سبزیجات باشد.این برنامه غذایی باید تا جایی که ممکن است عاری از هر گونه مواد غذایی پر چرب و پرکالری باشد.برنامه ایی که از آن حرف می زنیم باید کاملا از مواد طبیعی و سبک تهیه شده باشد.استفاده از غلات و حبوبات و یا استفاده از فیبر موجود در سبزیجات و میوه ها بسیار به شکستن چربی های اضافه کمک می کند .

فردی که تصمیم می گیرید که لاغر شود باید خط قرمز بزرگی دور انواع نوشیدنیها و نوشابه های گاز دار،که با قند مصنوعی ساخته شده اند بکشد.

اما آیا فقط داشتن یک سبک تغذیه ایی مناسب باعث لاغری می شود؟

 

جواب خیر است.در کنار یک برنامه غذایی مناسب برای لاغری شما باید یک برنامه ورزشی منظم نیز داشته باشید.اگر فقط به خوردن غذاهای سبک و کم کالری بسنده کنید و تحرکی نداشته باشید چگونه می خواهید به نتیجه دلخواهتان برسید؟؟؟

هنگامی که فرد فقط در حال خوردن است و تحرکی از خود نشان نمی دهد چربی هایی را که مصرف کرده است،با توجه به این تحرکی ندارد،این چربی ها که به طور طبیعی مصرف نمی شوند،پس اشباع شده و اضافه وزن را به دنبال می آورند.

ورزش هایی مثل :دو،شنا،دوچرخه،ژیمناستیک،یوگا و... بسیار به شما برای لاغریتان کمک می کند.یا به عنوان مثال اگر از جمله آن افرادی هستید که بسیار سرتان شلوغ است و نمی توانید در این باشگاه ها ثبت نام کرده و ورزش کنید،می توانید هر روز در یک ساعت معین پیاده روی کنید.با این کار کلی کالری می سوزانید و پس از چندین هفته می بینید که به کلی تغییر کرده اید.

طبق تحقیقاتی راجع به کاهش وزن محققان به این نتیجه رسیده اند که مصرف منظم صبحانه کامل و مقوی باعث کاهش وزن می شود. همچنین عادات غلطی چون کم خوابی نیز باعث اضافه وزن می شود.پس همیشه شبها در یک ساعت معین به رختخواب بروید و استراحت کنید.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد